Mancomunidad de San Marcos

Zurekin egunero
Hondakinak murrizteko kontzientziazio-kanpaina

Informazioa
Kanpainaren materiala
Material mediatikoa

Zurekin egunero

Informazioa

“Zurekin egunero/contigo a diario” (2008) kanpainak ogiaren eguneroko erosketan poltsa berrerabilgarriak erabiltzea bultzatzen zuen. Xede horrez, 60.000 poltsa banatu ziren ogia saltzen zuten establezimenduetan. Hala, etxeko poltsarekin erosketetara joateko ohitura asimila zezaten, herritarren esku bitarteko praktikoa jarri zen.

Helburuak

  1. Erabilera bakarreko plastikozko poltsen eta paperezko bilgarrien erabilera murrizteko prebentzio-neurria aplikatzea.
  2. Gure etxeetan sortzen ditugun hondakinak murrizteko neurri praktikoak aplikatzeari buruz herritarren kontzientziazioa sendotzea.

Zurekin egunero

Metodologia

Kanpaina ogia saltzen zuten establezimenduetara bideratuta zegoen, horiek San Markoko Mankomunitatea osatzen duten 10 udalerrietan kokatuak bazeuden. Borondatez 284 establezimenduk parte hartu zuen eta horietatik erdia Donostian zegoen. Guztiei kanpaina jakinarazi zitzaien; horretarako, gutun bat bidali zitzaien informazioa eskainiz, datuak eskatuz eta parte hartzera animatuz. Establezimendu bakoitza bisitatuz izen-emateko fasea amaitzen zen, gero, izena emanda zuten establezimenduetan materialak entregatzeko:

  1. Poltsa berrerabilgarriak
  2. Zozketan parte hartzeko txartelak
  3. Zorketan parte hartzeko postontzia
  4. Kanpaina identifikatzeko informazio-kartela

Zurekin egunero

Zozketatan saria Donostiako Arzak jatetxean bi pertsonentzako afaria zen. Xede horrez, saria, bai erosketetara etxeko poltsarekin joaten zen bezeroarentzat, bai txartel-irabazlea zuen establezimenduarentzat zen.